Kötü kokuyorum, hastalıktan olabilir mi? Lütfen yardım eder misiniz?

Arkadaşlar lütfen dalga geçmeyin bende 2-3 yıldır adlandıramadığım bir sorun var her gün duş alıyorum her gün temiz kıyafetler giyiyorum düzenli roll on kullanıyorum ama banyo yaptıktan 10 dk sonra özellikle saç derimde yanık kokusu gibi tozlu bir koku oluşuyor vücudumda da var galiba ben bu kokuyu alıyorum ve çok rahatsız oluyorum. Gitmediğim doktor, kullanmadığım ürün kalmadı ama nafile. Psikolojim çok bozuldu insan içine çıkmak istemiyorum internetten yıllardır araştırıyorum en sonunda TMAU diye nadir görülen bir hastalık olduğunu düşünüyorum. Sizin bir fikriniz var mı neden oluyor acaba? Yalnız 2-3 yıldır var bu koku daha önce yoktu. (Lütfen parfüm, şampuan vs önermeyin arkadaşlar temizlikle alakalı bir konu değil)
Kötü kokuyorum, hastalıktan olabilir mi? Lütfen yardım eder misiniz?
Cevapla