Kolumda bu sekilde yaralar cıktı ne olabilir ya korkuyorum :( detaya bakar misiniz?

Kolumda bu sekilde yaralar cıktı ne olabilir ya korkuyorum :( detaya bakar misiniz?

1 ay once cikti buyuktu baya temre dedi annem doktora gitmedim tenturdyot surdum falan gecti ama sonra cogalmaya basladilar yarin acil cildiyeye gidicem ama korkuyorum ya gordunuzmu boyle bisey hic? Asiri kasiniyo kasiyincada yara oluyo kaniyo surmessem ilac buyuyo
Güncellemeler
+1 yıl
...
Güncellemeler
+1 yıl
.. jsjs
Kolumda bu sekilde yaralar cıktı ne olabilir ya korkuyorum :( detaya bakar misiniz?
Cevapla