Alt çenem üst çenemden azıcık önde. Dişlerim kapanmıyor. Ameliyat olmak istemiyorum. Lastik veya braketle düzelir mi?

20 yaşındayım geç kalmış olabilirim ama eskiden farkına varamadım, ameliyat kesinlikle düşünmüyorum :( bildiklerinizi aktarırsanız benim için iyi olacak, diş teli taktırmak gibi basit şeyler yeterli olursa çok sevinirim.
Alt çenem üst çenemden azıcık önde. Dişlerim kapanmıyor. Ameliyat olmak istemiyorum. Lastik veya braketle düzelir mi?
Cevapla