Öksürmekten göğüs kafesim acıyor artık bunu yaşayan oldu mu hiç?

Bikaç gündür öksürük vardı tek tük fakat inanılmaz arttı doktora falan gittim iğne vurdular ama yok, hiçbir işe yaramadı. Öksürürken göğüs kafesimi tutuyorum artık acısı azalsın diye. Uyuyamıyorum öksürmekten boğazımın acısından bahsetmiyorum bile... dahiliyeden randevu aldım yarına ama bu gece uyuyabilmek için ne yapabilirim. Sinirden ağlicam çok sinirlerim bozuldu
Öksürmekten göğüs kafesim acıyor artık bunu yaşayan oldu mu hiç?
Cevapla