Burun eti ameliyatı olan var mı çevrenizde?

Pazartesi günü doktora gittim ve burun etimin şişerek büyüdüğünü kıkırdağın da yamuk olduğunu söyledi. Bugün tomografi çekilecek ve büyük ihtimalle gün alacağım operasyon için. Şişen etin küçültüleceğini ve kıkırdağı düzelteceğini söyledi doktor.

Bu tür ameliyattan olan var mı çevrenizde? Sonrası ne kadar zahmetli oluyor? Günlük hayatınıza ne kadar sürede geri dönebiliyorsunuz? Gittiğimde doktora bunları soracağım ama buraya da sorayım dedim.
Burun eti ameliyatı olan var mı çevrenizde?
Cevapla