3 gündür sol gögsüm kalbim cok agrıyor iştahım kesildi kötü hissediyorum nedendir acaba?

Kalı krizi belirtisi olabilir mi? İçim sıkılıyor ya ve kalbim cok agrıyor 3 gündür ara ara gecip bidaha baslıyor uzun süre gecmiyor nedendir sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Kalp krizi yani
Güncellemeler
+1 yıl
Kalı yanlış yazmısım
3 gündür sol gögsüm kalbim cok agrıyor iştahım kesildi kötü hissediyorum nedendir acaba?
Cevapla