
Yetmiyo. Bide kan verdikten sonra bayıldım. Şimdide buu.

İğne damardan çıktıktan sonra damar duvarındaki açıklık hemen kapanmadığı için damar dışına kan sızıyo morarma bu yüzden olabiliyo pamukla biraz bastırman gerekirdi :) Korkulucak bişey yok bir kaç güne geçer geçmiş olsun :)
Kan alındıktan sonra orayı bastırman gerekiyordu bastırmamışsın hiç belliki
yok bastırdım. bastırırken baygınlık geçirdim. haliyle bıraktım
bünyem zayıfmş. kilomda sınırdı. tansiyonum düşmüş
Ben uzman biyologum morluk normal ama biraz fazlasi olmus sanki kolunu kipirdatmis olabilirsin kan iceriye akmis ama korkma biseycik olmaz o güzel kolun iyilesir yine :) izde kalmaz
ben duzenlı kan verıyorm ama boyle bısı hıc gormedım normal degil bence bu
bilmiyorum yaa
Cevap
46Cevap
Kan verdikten sonra uzun süre sıkıca bastırman gerekir.
Bu morluğun geçmesi minimum 15 günü bulur dert etme. normal bir şey korkma
iyi bari ya..
one ya petrol mü çıkarttılar çok acemiymiş kan alan kişi. bayılman da normaldir aç karnına mı verdiniz kanı
O ne ya dövme gibi şekil olmuş bide :O Demek ki kanın çok fazla değilmiş canım birde kanını alan salağın etkisi var tabi
kan verdikten sonra o bölgeye parmaklarınla bir kaç dakika basılı tutmazsan bunun oluşması doğaldır..
bu morluğa fal bakılır.. :)
şaka bir yana geçmiş olsun.. morluk normal bir şey olmaz.. yani korkulacak bir şey yok..
Hemsire beceriksizmis bir de igneyi cekince pamugu bes dakika bastirarak tutcaktin bunuda soylememis. Sikayet etsen hemsirenin basi biraz derde girer
Tatlım kan vermişsin mutlu ol. Belkide bir can kurtarmışsın. Takma o izide
Kiminin vücudu morarır kimininki morarmaz seninki morarmış normal :)
Benimde morarmisti ama bu kadar degil bir özel hastaneye git istersen.. Iyi geceler
ohaa :D acemiye denk gelmişsin sen. o ne lan sanırsın boru hattı döşeyecek ya :D
Dövme yapmışlar kanka bence koluna güzel duruyo ama :)
uuuuu geçmiş olsun normal değil bugün git bence ya da yarın hastaneye... ya da aile hekimine..
Normal de morluk yaygın ama hafif şekilde oluşur ama sende bir yerde toplanmış mosmor olmuş
İğneyi çektikten sonra pamuk koyuyorlar, onu bastırman gerek yoksa böyle olur.
Biliyomusun ben vücudumun morarmasina bayılırım. bazı insanlarda normal hassas demekki cildin
sekerin dusmus; kanini alan hemsire de isin acemisi muhtemelen universitelerde ki etkinliklerde verdin
Alan kişi beceriksizmis benim annem alıyor kanımi hemşire olduğu için ne acısı var ne morlugu😊
morluk;iğne çıktıktan sonra yeterince baskı uygulanmadığın da oluşur, zamanla geçer.
normal kan toplamış muhtemelen pamuğu bastırmadın geçer bir haftaya düzenli hale getir kan verme olayını
yok veremem artık ya.. bida bayılmaya niyetm yok
kan vermeye uygun bir yapın olması gerekir herkes kan veremez
Damarı zedelems hemşire... Kesn kiskandi asifte
:D :D
kezban yaa :D :D
diyosun :D
tabikiii : D:D o kim ya senin canını yakmış
jilet mi attın koluna 😃
ha sorma :D
senden beklerim psikopata benziyon 😃
var biraz :D
foruma gelsene 😂
Düzgün bastırmazsan morarır tabi
Normal. Bir haftaya geçer.
İlk defa görüyorum ama bence normaldir
Dövme gibi olmuş yalnız
Damarını yırtmış.. Pamuğu bastırman gerekiyordu.
Kan alacağım derken kolu komple alıyormuş
Geçmiş olsun, bir daha sakın veriyim deme
Biraz hemşirenin eli ağırmış
Normal degil mi bu ya
hava aldırmışsın normaldir morararması
kanı alan acemi sanırım çok oynatmış, geçer
Damarınız patlamış, geçmiş olsun.
Alan kötü almış. Geçer birkaç güne
yalançıı koluna balık resmi çizmişsin :D
öff ya :D
:P .
aman iyi be :D
bak zor yazıyom zaten ugrastrma beni :D
len oglum sag kol pertt
offf :D
o napıcakki
oo guzel
Kan verdiğine emin misin
Kafes sekli olusmus lan asd
Delik deşik etmisler seni:)
o nasıl şekili bir morluk oyle.
Napmış atın oğlu kuyu mu kazmış
hahah :D
Yazık ya..
hiç normal değil bu
Ölecen
deme :/
Stajerler mi yaptı bunu
stajyer degildi ya. koca adamdı
geçmiş olsun
Geçmiş olsun.
Yehova şahidi ol kan vermek durumda kalmazsın
Kaç ünite verdin :D
1 :D ama bnden 10 ünite ter aktı :D
Geçmiş olsun sana kanım ısındı hayvansever insan gibi insan :D
öyleyim :D
Allah bozmasın :D
aminnnn
kangren olacan
Ohaa nolmus oyle
gecer, onemli degil
normal
değil
hemşire vampirmiydi
Yuh bu neee
Vakumlamış resmen
normak normal :D
Yuh ya
:D :D üzücü
ne gülüyon :)
gülmeyom
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar