Yaygın Anksiyete Kaygı Bozukluğu bu hastaşığı atlatan var mı?

Yaklaşık 7 aydır bu hastalık ile uğraşmaktayım çekenler bilirler fiziksel birsürü sıkıntısını yaşıyorum işi gücü bırakmamk için savaşıyorumk dışarı cıkmak uzak bir yerlere gitmek işe gidip elmek bile büyük bir işkence bunu yaşayıpta atlatan var mı aranızda ya da önerileri olan atlatan varsa ne kadar sürdü kişiden kişiye değişir biliyorum ama Şu an hem terapi desteği alıyorum hem ilaç kullanıyorum 2 aydır yine aynı :(
Yaygın Anksiyete Kaygı Bozukluğu bu hastaşığı atlatan var mı?
Cevapla