Dilimin Sağ arkasını ısıra ısıra yara yaptım, Ama Yara İyileşmiyor çünkü.. , napıcam?

Yemek yerken ilk sıralar yanlısıkla dilimin sağ arkasını ısırdım, en arkadaki dişle , tamam dedim, bu sefer 2 defa falan daha ısırdım , kanadı iyice ,

kısa süre içerisinde kan duruyo , işte beyaz birşey olusuyo iyilesicek , iyilesemiyor çünkü yine ısırıyorum :D yine kanıyor.

acaba yara olduğu için refleks olarak orayımı ısırıyorum ,
Dilimin Sağ arkasını ısıra ısıra yara yaptım, Ama Yara İyileşmiyor çünkü.. , napıcam?
Cevapla