Kafamı herşeye taktığım için kontrollerde "anksiyete bozukluğu" çıktı?

Kafamı herşeye takıyorum çok çabuk sinirleniyorum ve istemeden sinir krizi geçiriyorum.
Hastanede tüm kontrolleri yaptırdım ve anksiyete bozukluğu olduğu anlaşıldı. 2 ayrı ilaç kullanıyorum ve gün içerisinde kendimi apt*l gibi hissediyorum.
Siz böyle bir durumla karşılaştınız mı?
Karşılaştıysanız ne yaptınız?
Kafamı herşeye taktığım için kontrollerde "anksiyete bozukluğu" çıktı?
Cevapla