Yok mu revizyon 2. burun estetigi yaptiran? Bilgisi olan yok mu yardim edicek biri?

Burun estetigi oldum bir kere revizyon olcam yani (duzeltme) ameliyati. bilgiye ihtiyacim var. kapali teknik burun ameliyati ile acik arasindaki farki bilmeye ihtiyacim var. acik teknik ile oldum ilkini 2 haftada toparlandim ama hangisi daha iyi nasil bir bilgim yok bu sefer kapali teknik yapcam dedi doktor. ve sadece ucuna mudahale edicek. cunku tek sorun ucu dusuk olmasi tavsiyelerinizi bekliyorum lutfen yazin 😌 mesaj olarak da yazabilirsiniz. sizce nasil daha iyi olur? Guzel olsun istiyorum. Nelere dikkat etmeliyim?
Yok mu revizyon 2. burun estetigi yaptiran? Bilgisi olan yok mu yardim edicek biri?
Cevapla