Kedimin Patisinde Kırık Mı Var? Nasıl Anlarım ve Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar öncelikle acelem olduğu için imla kurallarına pek dikkat edemeyeceğim hepinizden özür dilerim şimdiden. Kedim geçen pazar günü 3. katın balkonundan düştü. İlk düştüğünde korkmuştu ve sadece dudağı biraz yara olmuştu ama onun dışında bir problemi yoktu. Maddi yetersizlikler yüzünden veterinere götüremedim ama üç gün boyunca 7/24 gözetim altında tuttuk iç kanama geçiriyor olabilir ihtimaline karşın. Dediğim gibi düşmesinden sonra 3-4 gündür sorun yoktu ama son 1-2 gündür patisini havada tutuyor ama üstüne basabiliyordu. bizim kedi patisini havada tutmasına rağmen yerinde hiç durmuyor oralara buralara zıplıyor ve fark ettim ki ne kadar hareket ederse patisi o kadar kötüye dönüyor hatta bu sabah daha havada tutup üstüne basamamaya başladı. Dediğim gibi cidden veterinere götürecek maddi imkanım yok ve onun böyle acı çekmesi beni üzüyor. Sizce patisinde burkulma mı vr, çatlak mı var, yoksa kırık mı var? kırık olsa ilk günlerde üstüne basamaz ve yürüyemezdi diye düşünüyorum. Sizce evde nasıl tedavi edebilirim? Şimdiden teşekkürler.
Kedimin Patisinde Kırık Mı Var? Nasıl Anlarım ve Ne yapmalıyım?
Cevapla