Iltihaptır dedim ben ama ağrım falan yok tesadüfen gördüm diyo. Ne olabilir sizce



Ağız kokusuna yol açan bir bakteri temiz bir spatula yardımı ile çıkarabilir ya da kendisinin düşmesini bekleyebilirsiniz
Bademcik taşı 😉. Koku yapıyormuş. Tv de görmüştüm.
protein birikintileri.. dişlerini fircalsdiktan sonra bol bol gargara yapsin.. kokuda yapar bu şey
Bogazi sismis ya da bademcik baska birsey degil.
Cevap
17Cevap
küçük bir sivilce gibi ama bence burda yorumlara bakıp konuşacağımiza bence doktora gösterin
Bademcik taşı. Aldırabiliyor bunu isterse.
Daha once kizamik gecirdi mi
one la magara gibi 😂😂
Kemal eksi oğlu görmesin bu paylaşımı 😂😂😂😂
Hahahah 😀 napim bana sor sor diyip durdu doktora gidemiyomus şimdi
Nasıll
yok artık görmediğimiz bir bu kalmıştı:/
Acik kalp ameliyati basarili gecmis
Ayrica nasil tesadufen gordun? 😅
Dişini fircalarken görmüş bana atti
Böbregni grdk bu ne ya dktrmyZ
Dktrmyz ne abi
röntgen cekmis mübarek
Olum oha ya ahsjkdsahda
Bademcik taşı.
Geçti mi? Neymiş?
Bademcik taşı
Tonsil taşı olabilir
sivilce 🐒
Lagim gibi bu ne la
aft olabilir
O ne
ağız içi yarası
Diş o
Oha te orda dişin ne işi var 😄
sivilveye benziyor
Kanser belirtisi
Küçük dil o
Offf o değil yaa küçük dilin sol çaprazinda arkada 😀
Balgam ozamn o ya iyyyy pisss
iltihap
kanser o
Okk
şaka yapmıyorum, bir arkadaşımda da aynısı oldu. gırtlak kanseri o. ölümcül yani.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar