Kaplama dişlerim yüzünden intihar edeceğim sanırım?

Merhaba arkadaslar. Kisaca anlatacagim yazip yazip sildim, kendimi bildim bileli begenmiyorum. En son care ön 4 disimde ki kucuk bir sorunu duzeltmek oldu. Kopek dislerim cok kucuktu, ön iki disim ayrikti. Tel tedavisi pahali ve uzun zaman aldigi icin tercih etmedim, cok pismanim. Zirkonyum dusundum. Ailem yapma etme dedi aylarca yalvardilar resmen ama dinlemedim.

Disciye oturdum, ön 4 disim kesildi, yerine porselen zirkonyum kaplama yapildi. Cok mutlu olacagimi saniyordum, inci gibi dislerim olacak saniyordum ama oyle olmadi. Dislerim cok buyuk oldu, kucultulmesininde imkani yok gibi cunku ayriklar tel tedavisi olmadan kapandigi icin illaki disler buyuk olacak. Renklerde uyumsuz oldu. Kisacasi eski disimi mumla arar oldum. 1 yil boyunca yuzbinlerce gulerek fotograf cekip hepsinde kendimden nefret ettim. Psikolojim bozuldu, 15 kilo verdim, saclarim dokuldu, sigarayi abarttim cildim mahfoldu. Zaten kendimi begenmiyordum, ufak bir dis sorunu yuzunden, hem dislerim daha kotu oldu, hem 15 kilo verdim 55 kiloya dustum, hem saclarim dokuldu hemde baya acildi alnim, tepe kismi falan, hemde cildim sapsari oldu. İyice bunalima girdim. Kendimden nefret ediyorum. 1 yili oyle gecirdim, artik tipi bosver diyorum, sapasaglam dislerim gitti diye. psikolojimi daha cok mahfediyorum. 1 yildir alisamadim dislerime, hala dilim dislerime degdiginde degisik hissediyorum, rahat rahat misir, elma, armut yiyemiyorum. Ara sira sizliyor, ufak bir aciklik var sanirim. Resmen hayatim bitmis durumda. Şu an tipten hic umudum yok keske eski saglam dislerim olsaydi diyorjm omur boyu takma dislerle gezecegim ve buna katlanamiyor o yuzden bir an once bitsin istiyorum. İntihar etmek tek care gibi ama onuda yapamam ben annem babam kardesim var bunu yapamam, kendimi odanin icinde psikolojikmen oldurecegim sanirim ne zaman deliye donecegim merak ediyorum.
Kaplama dişlerim yüzünden intihar edeceğim sanırım?
Cevapla