
Önemli birşey var mı? Doktora tabiki gideceğim ama sıram 1 hafta Sonra ve ben o zamana kadar çatlarım 😇😇gerçekten okuyup anlayan varsa dalga geçmeden yorum yaparsa çok mutlu eder beni. Teşekkür EDerim

Gözlerim görmez olmuş okuyamıyorum.
Dalga geçmeyin dedik allahtan ya okuyamıyorsan yorum yapma kardeş bu kadar basit
bel bolgende egilme skolyoz varmis
Cevap
4Cevap
Mr dan önceki şikayetlerin nelerdi
Ben 1 yaşından ameliyat oldum belimden yürğyemeyevektim olmasaydım. şu an 20 yaşımdayım ara sıra fena ağrılar giriyo
Düşme sonucu bir ameliyat mıydı
Hayır doğuştan gelen birşey diyim sana
Aşağıda da anlatmışlar zaten muhtemelen egzersiz ve bir ihtimal sırt desteği verirler
Bakalım umarım böyle olur
Umarım :) Size şifalar dilerim
Bel ağrıısı için mi çekildi mr?
Evet ne anladın?
sinirlere baskı yapan fııtık yok. Sanırım doktor bazı hareketler verir belini güçlendirmek için.
Bel arasındaki disklerin meselesi falan mı azalmış
var bazı şeylerde sinirlere baskı yapan fıtık yok.
dikkat edersen sorun olmaz.
Büyük bir sıkıntı Yok yani
evet ama belden eğilme yerden bişey alırken mesela dizlerini kırıp öyle al.
Zaten belimi zorlayınca oldu
ağır kaldırma ve verilen hareketleri yap düzenli.
Saol
eğilerek al yerden birşeyi dizden.
Tamam öyle yapacağım teşekkür ederim
takıntı yapma doktora gidene kadar.
Yok yapmamda NE bilim bir hemşire tanıdığıma. Sordum disklerin mesafesi kısalmış falan dedide
var öyle birşeylerde diskal taşma yazmıyor fııtık o demek.
Alla alla anlamadım
daralmayı filan doktor yorumlasın fıtık var demiyor sonuçta.
Fıtık falan mı var geçmiş olsun
Hayır Yok ama 1 yaşında ameliyat olmuştum çekilme nedenimde ara sıra birden ağrı girmesi
Hmmmm geçmiş olsun
Okudum ve bu bir mr sonuç raporu
Ya varsa siz kendinizi çok akıllı sanıyorsunuz demi keşke sormasaydım ya seviyesiz şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar