Primolut-n kullandım adetimin olduğu gün ve hemen kesildi sonraki gün de almadım. Ayın hep 1'inde oluyordum. Bıraktıktan sonra 6'sında oldum. Bu ayın 6'sında olmadım ama. Sevgilimle de bakireliğimi bozmadan seviştik, tuvalete boşaldığını da söyledi ama korkuyorum bir sorun varsa diye.
Diğer sitelere baktım benim gibi korkup gebelik testi yaptıranlar ve negatif sonuç alanlar varmış. 13 gün gecikme olabiliyormuş.
Bu ilacı daha önce 1 kere almıştım ve ne olduğunu hatırlamıyorum, küçüktüm o zaman. Anneme sordum o zaman da böyle gecikti mi diye gecikmiş. Yine adet düzenim bozuldu sanırım ilaç yüzünden.
Diğer sitelere baktım benim gibi korkup gebelik testi yaptıranlar ve negatif sonuç alanlar varmış. 13 gün gecikme olabiliyormuş.
Bu ilacı daha önce 1 kere almıştım ve ne olduğunu hatırlamıyorum, küçüktüm o zaman. Anneme sordum o zaman da böyle gecikti mi diye gecikmiş. Yine adet düzenim bozuldu sanırım ilaç yüzünden.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer