Kızlar, Geçen ay Primolut-n (Adet geciktirici) kullandım ve bu ay adetim gecikti. Ne oldu?

Primolut-n kullandım adetimin olduğu gün ve hemen kesildi sonraki gün de almadım. Ayın hep 1'inde oluyordum. Bıraktıktan sonra 6'sında oldum. Bu ayın 6'sında olmadım ama. Sevgilimle de bakireliğimi bozmadan seviştik, tuvalete boşaldığını da söyledi ama korkuyorum bir sorun varsa diye.
Diğer sitelere baktım benim gibi korkup gebelik testi yaptıranlar ve negatif sonuç alanlar varmış. 13 gün gecikme olabiliyormuş.
Bu ilacı daha önce 1 kere almıştım ve ne olduğunu hatırlamıyorum, küçüktüm o zaman. Anneme sordum o zaman da böyle gecikti mi diye gecikmiş. Yine adet düzenim bozuldu sanırım ilaç yüzünden.
Kızlar, Geçen ay Primolut-n (Adet geciktirici) kullandım ve bu ay adetim gecikti. Ne oldu?
Cevapla