Güncellemeler
+1 yıl
Extra neler yapmalıyım? Benim amacım bu pazar gününe kadar toparlanmak.


Bu ilaçlar çok bir işe yaramaz. Deposilin 1.2IU iğne yaptır.
Tylolhot al iç battanye altında ter at 1 gunde toparlarsın
Eee iyi gelir dimi?
😊 teşekkür ksb yaa birden öyle bir yorum yaptım hasta psikolojisi
Başarılar... İlaçları bilmiyorum bende 1 aydır gribim :)
Geçmiş olsun 🖒
sağol sanada :)
Cevap
0Cevap
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar