Ailem beni anlmiyor, beni ruh hastasi diye düsünüyor. ne yapmaliyim?

Selam,
yaşım 21 almanyada yaşiyorum, türkcem pek iyi degil ondan simdiden özür diliyorumve yardiminizi istiyorum. Ailemle ciddi problemler yaşiyorum. Ailemde herkez bana kiziyor ya da ters davranir. Bu sorun giddikce daha cok yogunlasiyor ve artik nerdeyse on senedir cekiyorum. önceden cok arkadaslarim vardi, sonra giddikce azaldi ve simdi hic birtanesi kalmadi. disariya cikamiyorum kücük kardesim (erkek, 19 yasinda) bana kiziyor cikinca. evde kalinca busefer arkadassiz evde kalicaksin senin arkadaslarin yokki der. Iki senedir üniversitede ögrenciyim ve hic ilerleme göremedim sagolasin annem babam ders ögrenmek icin zaman vermediklerinden. Önceden derslerim cok iyidi sinif birincisiydim simdi hic. Anneme anlattigim sirlari teyzeme devam anlatir sonra o gelir bana kizar veya annanem kizar benim ne kadar kötü birisi oldugunu komsulara anlatir. Her seyime karisirlar. Ben kendi ayaklarimin üzerinde durmak istiyorum bazi seyleri kendim yapip kendim karar vermek istiyorum, ama onlar öyle görmüyor. daha halen üstüme giyecegim elbiseyi anneme begendirmem lazim, ya onu birak odamdaki duvar rengini bile annem begenmesi lazimki ben o renge boyattirabileyim. Bende fazla kilo var, yemin ederimki annemin ve babamin cenesi dursun diye spora gidiyorum ve daha bir hafta önce okadar cok yaptimki göbegimde kas yirtilmasi olmus. Diyete basliyoruz her gün cok kilolusun ben seni düsünüyorum, seni kim evlenecek öyle, kimse senin halini sevmezki ve cok yiyorsun, neden yiyorsun okadar, kendin kendine yardim edemiyorsan git pisikologa. Senin yüzünden yiyorum demek istiyorum ama ozaman busefer yine kavga edecez. babam ise elimden yedigim yemegi aliyor cok yeme diye, kahvaltida cok yedin yeter artik cüs der. isin komigi hep kizim biz seni düsündügümüzden senin icin üzüldügümüzden yapiyoruz derler...
Güncellemeler
+1 yıl
kardesim zaten küfürsüz konusmaz benimle. evde hep is yapmam lazim ütüleri, bilasik, kahvalti, toz, camasir, vs. cok oldugundan bide üc katli evimizin oldugundan yavas yavas yapiyorum hemen yorulmayim diye. onada kiziyorlar. tembel oluyorum. kilom ondan oldugunu hep duyuyorum, neymis elin kizi benden bin kat daha iyimis, neymis sunun pis kizini herkez konusuyormus benide öyle konusurlarmis. he bide dört ay önce kardesim oldu.
Güncellemeler
+1 yıl
Tabi cok severim onun bir günahi sucu yok ama onada ben bakmam lazim. Annem ise gider ben gelene kadar sunu sunu yap der beni cocukla birakir. tabi o durmayinca ven iste yapamam, her seferinde firca yerim. ben isimi yapabilsem bile hata aranir sonra bütün isler yapilmamis olur. Namaza baslamak istiyorum anne dur namazimi kilim gelcem hemen diyorum, annemin cevabi: sen namazmi kiliyorsun? diye alay eder. birakinca kizim namaza basla diye kizar.
Ailem beni anlmiyor, beni ruh hastasi diye düsünüyor. ne yapmaliyim?
Cevapla