Kıl koku ıltıhabı rahatsızlıgı yasamıs olanlar veya doktor olanlar yardımcı olabılıır mı?

arkadaslar dırek adnı yazamıyorum cunku soruyu kaldırıyolar sankı burada cınsel bısey soruyoruz saglıkla ılgılı bısey yazıyoruz ve de saglık bolumune koyuyoruz yanı ne sacma sey anlamıs degılım. ama malum bolgede sıslıkler cıktı sag ve sol tarafta. hastaneye gttm doktor baktı kıl koku ıltıhabı olabılır dedı meıact ısımlı antıbıyotık verdı. bacodrem ısımlı kremı verdı kullandım. kontrole gttm yıne sıslıkler kaldıgını hatta 1 2 tane daha mınık mınık cıktıgını soledım. antıbıyotık 10-15 gune etkısını gosterır dedı hakkaten ole oldu gectı ama 2-3 gun once falan tekrardan cıktı hem sag hem sol tarafta sol taraftakı aynı yere ama sag taraftakı bıraz arka tarafta cıkıs noktasında umarım anlatabılmısımdır. sımdı napmalıyım ben. o ılactan eczane recetesız verır mı nobetcı eczane bulup alablrm yarın falan. bıde zararı olur mu? ya da tavsıye bı bıtkısel bıseyler var mıdır?
Kıl koku ıltıhabı rahatsızlıgı yasamıs olanlar veya doktor olanlar yardımcı olabılıır mı?
Cevapla