Kuşum boş yumurtasından kalktı. İshal olmuş. Veterinere götürmeli miyim?

Merhaba. Balkondan uçup gelmiş olan bir sultan papağanım var. Kendisi ilk geldiği günden bu yana bir sürü boş yumurta yumurtladı. Yumurtayı her aldığımızda ishal olmuş oluyor. Ben hiçbir seferinde veterinere götürmedim. Bu seferki çok kötü olmuş. Dışkısını bıraktığında ardından şeffaf bir sıvı gibi bir şey çıktı. Üzerine yapışmıştı. Çıkarttığımda bir daha dışkısını bıraktı. Çok sıvıydı. Şeffaftı. Ne yapmalıyım? Veterinere götürmesem sorun olur mu? Götürsem ne kadar para isterler? Yardıma ihtiyacım var. Okuyanlar arasında veteriner varsa, yardım ederlerse çok mutlu olurum.
Kuşum boş yumurtasından kalktı. İshal olmuş. Veterinere götürmeli miyim?
Cevapla