Arkadaşlar sorun büyük adeta milletin yanında deliymişim gibi duruma düşüyorum. Sanki varlıklarla Konuşuyorum zannediyor millet, sorunum Şu:
Kendi kendime konuşuyorum, yetmezmiş gibi cevap veriyorum.
Sanki içimde biri var, içimdeki kişi ile sohbet ediyorum + bir de sohbet ederken, el hareketi filan da yapıyorum.
Kendi kendime konuşuyorum + cevap veriyorum + el hareketleri filan yapıyorum + kendi kendime gülüyorum.
İçimde ya gerçekten biri var ya da içimle konuştuğumu zannedip, varlıklarla konuşuyorum?
Sizce ne yapayım, yine sohbet etmeye devam mı edeyim yoksa?
dipnot =Hayali karakter kurup onunla konuşuyorum gibi ya da varlıktır bilmem
Kendi kendime konuşuyorum, yetmezmiş gibi cevap veriyorum.
Sanki içimde biri var, içimdeki kişi ile sohbet ediyorum + bir de sohbet ederken, el hareketi filan da yapıyorum.
Kendi kendime konuşuyorum + cevap veriyorum + el hareketleri filan yapıyorum + kendi kendime gülüyorum.
İçimde ya gerçekten biri var ya da içimle konuştuğumu zannedip, varlıklarla konuşuyorum?
Sizce ne yapayım, yine sohbet etmeye devam mı edeyim yoksa?
dipnot =Hayali karakter kurup onunla konuşuyorum gibi ya da varlıktır bilmem
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer