Nasıl kurtulcam bu sıkıntıdan kendi kendime konuşuyorum ve gülüyorum?

Arkadaşlar sorun büyük adeta milletin yanında deliymişim gibi duruma düşüyorum. Sanki varlıklarla Konuşuyorum zannediyor millet, sorunum Şu:
Kendi kendime konuşuyorum, yetmezmiş gibi cevap veriyorum.

Sanki içimde biri var, içimdeki kişi ile sohbet ediyorum + bir de sohbet ederken, el hareketi filan da yapıyorum.

Kendi kendime konuşuyorum + cevap veriyorum + el hareketleri filan yapıyorum + kendi kendime gülüyorum.

İçimde ya gerçekten biri var ya da içimle konuştuğumu zannedip, varlıklarla konuşuyorum?

Sizce ne yapayım, yine sohbet etmeye devam mı edeyim yoksa?

dipnot =Hayali karakter kurup onunla konuşuyorum gibi ya da varlıktır bilmem
Nasıl kurtulcam bu sıkıntıdan kendi kendime konuşuyorum ve gülüyorum?
Cevapla