3 gündür büyük tuvaleti yapmıyorum tuvalet ihtiyacı da hissetmiyorum normal mi bu? nedeni ne?

3 gündür baya da yiyorum yani yemem de sorun yok hatta fazla fazla yiyorum ama tuvalet ihtiyacı hissetmiyorum yok yani gelmiyo nedeni ne bunun bağırsaklarım durdu mu
3 gündür büyük tuvaleti yapmıyorum tuvalet ihtiyacı da hissetmiyorum normal mi bu? nedeni ne?
Cevapla