Saçlarım uzamıyor on tarafları ve boyadan oldu ve tekrardan saç cıkarmı saçımın az olduğuyerden cıkarmı tekrar?

Arkdaslar saçlarım. hiç uzamıyor bıxoın kullandımda pek etki yaratmadı. on saçıma kendim boya atmıştım saç açıcı. Ve pişmanım bazı yerlerde saç çıkmıyor ve yandı bunla bir bilgisi olan varsa cevap versin okullar başlıcak böyle gıdemem :/
Saçlarım uzamıyor on tarafları ve boyadan oldu ve tekrardan saç cıkarmı saçımın az olduğuyerden cıkarmı tekrar?


Saçlarım uzamıyor on tarafları ve boyadan oldu ve tekrardan saç cıkarmı saçımın az olduğuyerden cıkarmı tekrar?
Cevapla