Kedimin ayağına cam battı. etrafı baya şişti ve morardı. camı aldırmalı mıyım yoksa önce ödemin inmesini mi beklemeliym?

ne diyorsunuz arkadaşlar hiç başına gelen var mı?
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar vete götürdüm. antibiyotik iğne yaptılar. ödem küçülene kadar devam edicez. ayak bu durumdayken cism alınmıyormuş.
Kedimin ayağına cam battı. etrafı baya şişti ve morardı. camı aldırmalı mıyım yoksa önce ödemin inmesini mi beklemeliym?
Cevapla