
Çok şiştiler. Evdekiler uyanmadan normale dönmesi lazım. Görmesinler. Ne yapabilirim?

Çay yap bir baldaga doldur ılık hale gelince bir peceteyi ya da pamugu çaya iyice batır sonra gözüne uygula butun goz cevrene ozellikle şişen yere uygula 2-3 kere yap bunu gececektir. Gecmis olsun
Kaşığı buzlukta beklet gözünü koy ara ara gezdir öyle duydum
Birisi buz koy demişti olmadı bunu yapayım sağol
Küle döndüysen, yeniden güle dönmeyi bekle. Ve geçmişte kaç kere küle dönüştüğünü değil, kaç kere yeniden küllerin arasından doğrulup yeni bir gül olduğunu hatırla.
Ben hayatım da hiç bu kadar üzülmemiştim rabbim beterlerinden korusun. Herşeye sıfırdan başladım ama çok zormuş 😞
ne oldu kız hayatımız sınav
Benim sınavım bazılarından biraz daha zormuş sadece 😞
hayatımız sınav güzel insan sonuçta hepimiz geldik gidiyoruz
hayırdır sende?
Bazen bir an önce çabuk gitmeyi istiyorum bazı şeyleri kaldıramıyorum çok zormuş. Belki de güzel bir insan değilimdir. Kötü biriyimdir ondan allah benim başıma böyle musibetler veriyodur.
ooo güzel olmayan insanmı olur üzülme sen
Şimdi bana bunca adiliği şerefsizliği yapan insan güzel mi?
Her insanın evveIi suretten ibarettir. Ondan sonra can geIir ki can, manevi güzeIIik, ahIak güzeIIiğidir. Her meyvenin evveIi suretten başka nedir ki? Ondan sonra Iezzet geIir ki Iezzet, meyvenin manasıdır. :( :(
Evvelinde insan olabilir ama bir insan bunca adiliği nasıl yapabilir?
Geçer dedikIerimi gecirdim Biter dedikIerimi bitirdim! Nefret ettikIerimi siIdim,. siIkindim yeter dedim! Geride bıraktıkIarım hesap sormaya kaIkmasın o yüzden bana! Farkında oIduğum için var oIdunuz, vazgeçtiğim için bugün yoksunuz!
neden bu kadar gözyaşı
Birilerinin günahıma girmeye ihtiyacı varmış...
Sağol
İnsanın elinde değil ki iki senedir döktüğüm göz yaşları ağlamaktan hiç elbiselerin seccaden ıslandımı?
İnsanın en savunmasız yerinden vuruyorlar. Erkekler kadınlara eziyet edince çok mu mutlu oluyorlar?
Karakter ölçer bişey yok ki. En adi karaktersiz olanıda bana denk gelmiş. Rabbim pisliklerini döksün ortaya rezil rüsva eğlesin iki cihanda da iki yakası bir araya gelmesin. Allaha havale ediyorum onu.
Rabbim yüzümü güldürsün benim. Artık eskisi gibi gülemiyorum. Önceden çok neşeli biriydim. Ama artık benden eser kalmadı. Rabbim aynılarını onlara yaşatsın inşallah.
Kimsenin ahı kimsede kalmaz diyosun da öyle bir kalıyor ki. Ben Allaha havale ettikçe onlar daha da mutlu oluyorlar. Benimle alay edildi dalga geçildi ve hepside yanlarında kar kaldı 😞
Allah razı olsun etrafımdaki insanların ettiği beddualar tutsa zaten iki yakaları bir araya gelmez
Yaptıklarını boşver insan anlattığı zaman tekrar yaşıyor o şeyleri hayatımla oynadılar alenen sonrasında dalga geçtiler iftira attılar beni küçümseyip aşağıladılar (hepsi birbirinden kötü) Yine de Allah büyük diyorum rabbim en memnun olcağım şekilde sonuçlandırsın herşeyi
İşte kolay kolay unutulmuyor o günler. Hala semeresini çekiyorum. Rabbim de onlara çektirsin müstehaklarını versin. Allah yardımcım olsun. Beni çok kırdılar. Kırılmış yanım Allaha emanet. O onarsın.
Normale dönmek için hayata sıfırdan başladım. Hemde vakit kaybetmeden hemen başladım ama hayat gerçekten çok acı ve zormuş. Rabbim benim karşıma öyle birisini çıkarsın ki bana yaptıkları bütün kötülükleri unuttursun.
Ay bir de kafama vurur hafıza kaybına sebep olur boşver vazgeçtim. Rabbim hayırlısını çıkarsın karşıma.
bir kızın ağladığını görünce sevinenlerde var 😞
Ben kimse görmesin diye uğraşıyorum silah yapanlarda vardır mutlaka. Duam öyledi hep. Allah iyilerle karşılaştırsın diyeydi ama bunlar geldi başıma 😢
Öyle de bazıları rol yapmakta oscarı alır. Kimin ne olduğunu bilemiyoruz artık 😕
Rica ederim. Şükür.
Cevap
20Cevap
Buz koymayı dene ve patates şişliği alıyo diye duymştum
Buz biraz işe yaradı
Patates ya da salatalık koy halka şeklinde kesipte ya da poşet çaylar varya onu hazırlayıp koyabilirsin beklet gözlerinde
Buzdan çok soğuk metal iyi gelir su değmese daha iyi
Yıkadım buz koydum biraz geçti sağol
Niçin ağladın?
Buz gezdirebilirsin
Söylediler teşekkürler
neden ağladın ki bu kadar özel değilse anlat dinlerim
Bu Ne ya sabah sabah tövbe bismillah. Ergen dolu bu site diyorum.
Ergen olan sensin beğenmediysende yazma uza
Beğenmek mi. Dusunsene sabah uyanıyorsun boyle bırı sana bakıyor. Tovbeeeee hadı engel atıyorum bye
Bakma o zaman sende
Engellisin zaten direk engelledim seni merak etme
Kim ağlattı seni? ks olarak izin ver gidelim taksimi ezelim :-p
Allah belalarını versin onların
Ramazanda bela okuma kız, döner dolaşır seni bulur derler.. ramazandan sonra beraber saydırırız :D
Öyle bir kaide yok uydurma
Evet bu uydurma oldu, ramazandan sonrada saydırma yani, ayrıca olay ne? neden ağladın ki?
Ben onları Rabbime havale ettim. Boşver.
Hayır banada anlatmalısın, ölümü ye anlatmazsan
Anlatamam hayatta.
Hayatta anlatmayıp, ölüncemi anlatacaksın? hadi hadi aramızda kalacak söz :)
Ölünce herkesin pislikleri dökülecek o zaman görürsün işte 😊
İyide herkesin amel defteri Allahla onun arasında, ben nerden bileceğim senin neden ağladığını? bak anlatmıyorsan gidiyorum ama ve birdaha seninle konuşmam :(
Yoo orda Herkes herkesin yediği naneleri görcek ve kul hakkı olunca işin için de olay amme hakkı olarak vuku buluyor. Anlatmıcam
O zaman benimde kul hakkımî yiyorsun, o kadar zaman ayırdım ama sana buda hak vermiyormu bana? :(
Ayıtmak zorunda değilsin
Ben ayırmak istiyorum ama kim ağlattı seni? :(
Şerefsizin biri başka bişey anlatamam o şerefsiz için vakit kaybedemem
Face ten anlat o zaman? Eklesene beni asi_laz06@hotmail. com
Öyle şeyler kullanmam ben
Peki sen bilirsin
Evdekilere dün gece çok dua ettim ağladım de inanırlarsa artıya geçersin 😜
Kapatici sur goz altlarina
Şişlik için ne yapıcam
bir soguk suyla yika yuzunu
Buz koy veya işim çıktı diye çıktı evden
Ramazan ramazan dışarı çıkamam şimdi buzu bir deneyi sağol
Çayın tortusunu peçeteye sar koy
Açık havada dur biraz geçiyor
Of be gerçekten çook şişmiş 😏 Buz koy
Poşet çay var mı evde?
Buz koy dediler hafif biraz aldı şişliği
İkiside alır.
Kıyamam ya :( çaykoy ppoşet olan
Biraz geçti sağol 😞
Ben seni çıkarcam bir yerden de nerden
Bir düşün bakalım
Sen tanıyormusun beni
Hayır tanımıyorum
Uyu geçer
Uyuyunca daha feci şişiyor daha önce denemiştim
Benim geçiyor
Uykusuz kaldın ondan şişip morardı dersin
kıyamam sana niye ağladın bu kadar :(
Üzüntüden
değmez hiçbir şeye göz yaşı dökmeye toparlan hadi canım
canım neden bu kadar aglyon
Neden evdekiler görmeden derken
Üzüldüğümü ağladığımı kimse görmesin
Bence hayat üzülmeye değmez ne için üzülüyorsun bu kadar
Boşver. Üzülmeye değmez ama tam mutlu olduğunu sandığı bir anda da hayatı alt üst olabiliyormış 😕
Ayy yazık ne Ağlamış ya kim yaptı bunu sana
Soguk uygula
Evi terk et...
Buz koy
Söylediler sağol
Bu şişmiş halimi :D
Kurbağa gibi olmuşum daha ne olacak
gönül işlerimi...
Sadece gönül işi olsa yine iyi başka şeylerde var 😞
Nasıl olcaksın? Ne yapabilirsin ki?
Teşekkür ederim bana Allahtan başka kimsenin yardımı dokunamaz
Bir çok kimsenin kaldıramayacak bir durum ancak beterin beteri var
Sağol 😒
Toparlanıcam Allahın izniyle
Teşekkürler
Belli olmuyor salla
Yumrukla
Niye ağladın
gözünü parmakla :D
Sen önce kendinde dene
Neden ağlıyon soyle yardım edelim.
Yardım edilcek bişey yok sadece gözlerimin şişliği inmesi lazım acil
Soğuk suyla yıka. buz falan koy. Bu arada seni bir yerden çıkartacam gibi ama tanıdık geldin gibi? :/
Gözümden mi tanıdın beni :)
Evet nerden görsem, yüzündeki lekenin konumu, gözaltındaki benin konumu..., tanırım :/
Özelden mesaj atsana bana., yoksa arıcam seni!
Yüzümde nerde leke var? Ayrıca arayabilirsin tabi numaramı biliyosan.
ismin cansu değil mi senin?
Değil
Ya yeme beni :D
Ara o zaman
Ay kıymam
Ya kiyamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar