Ağlamaktan gözlerim şişti çok kötü oldu ne yapabilirim?

Ağlamaktan gözlerim şişti çok kötü oldu ne yapabilirim?

Çok şiştiler. Evdekiler uyanmadan normale dönmesi lazım. Görmesinler. Ne yapabilirim?

Ağlamaktan gözlerim şişti çok kötü oldu ne yapabilirim?
Cevapla