Beyin benign neoplazmı - bu MR sonucu ne anlama geliyor?

Doktor MR sonucu için sorun yok demişti ancak verdiği reçetede teşhis olarak "beyin benign neoplazmı, tanımlanmamış" yazıyor. İyi huylu tümör demek değil mi bu?

Kendisi bahsetmediğine göre önemsiz olmalı ama ben yine de bunun tam ne anlama geldiğini merak ettim. Yardımcı olursanız sevinirim.
Beyin benign neoplazmı - bu MR sonucu ne anlama geliyor?
Cevapla