Merhaba arkadaşlar 2 mayıs günü burun kemigi eğriliği için Gaziantep'te bir plastik cerraha emeliyat oldum. Alçılar Bandajlar açıldıktan sonra burunda yamukluk oldugunu farjettim doktorumda bunların masajla düzeleceginiz söyledi iki hafta ara ile kontrole gidiyorum 55. gün oldu değişim olsada büyük oranda düzelme yok bazi forumlarda okudugum kadarı ile sonradan düzeliyormuş. Doktorda düzelmezse revizyon oparasyonu yapacagiz dedi 30. dakika sürecekmiş ama ben nargoz illetine tekrar katlanamam. Yarın tekrar görüşeceğim doktorumla size sormak istediğim ameliyat olan arkadaşlar böyle bir sorun yaşadılar mı yaşadılarsa süreci anlatabilirler mi. Daha saglikli cevaplar için resimlerimide ekliyorum...
Burun Ameliyatı Sonrası Burunda Yamukluk Var 55. Gün Burun Hala Yamuk?
Bende estetin oldum 20 gün falan oluyor benim burun ucumda sola doğru milim yamukluk var sisiklerden diye düşünüyorum doktoruma gösterdim ödem var falan dedi sisikler falanda var bilmiyorum inşallah beklediğim gibi bir burun olur çünkü benim burnum 3 yerden kırıkti baya dağılmışti doktorum bana demişti zaten 100 de 100 luk bir burun beklmeyin 4 saat sürdü ameliyatım ama bayadam iyi geçti ne bir morarmaşallah oldu göz altlarında nede baya bir şişlik hiç olmadı
Çok iyi bir doktora ameliyat oldum ben referans alarak doktorumun hala çok iyi olduğunu düşünüyorum düzelmeye bilir burun birazda şans meselesi doktor art niyetle kötü yapmaz öyle hemen doktoru suçlayacak bir insan değilim tavsiyen için teşekkür ederim
bu tür problemler maalesef masajla çok duzelmiyor zamanla azda olza azalabiliyor. Bende antepte bir doktora olmuştum maalesef bendede yamukluk olmuştu içim rahat etmedi bir türlü sonra dr İbrahim Akın a revizyon ameliyati oldum şu an çok memnunum. Duyduguma göre yamuk burunlar en zor burunlarmis gerçekten tecrube gerektiriyor. benim önerim 6 ay bekle ciddi anlamda duzelme olmazsa cok kafaya takiyorsaniz tekrar ameliyat olun yoksa bu şekilde de yaşanabilir kafaya takip takmama ile alakalı
yamukluk masajla düzelmeye başladı doktor gerekirse yarim saatlik bir revizyon ameliyatı yaparız demişti. Bugün görüştüm doktorumla revizyona gerek kalmayacak masajlar başarılı gidiyor dedi genelde 4. aydan sonra tam düzeleceğini söyledi
En İyi Cevaplar