selam ben 7 haftalık hamileyim 3 tane düşük yaptım Dr kan pıhtılaşması olduğunu söyledi iğne vurunup dusuk yapan varmı?

selam ben 7 haftalık hamileyim 3 tane düşük yaptım Dr bana kan pıhtılaşması olduğunu söyledi 9 ay yani doğana kadar iğne vurunmami söyledi açıkçası korkuyorum ilk gebelikte de vurundum o iğneden yine düştü iğne vurunup çocuğu dusen var mı ne olur cevap verin uykularim kaçtı artık şimdiden tsk ederim...
selam ben 7 haftalık hamileyim 3 tane düşük yaptım Dr kan pıhtılaşması olduğunu söyledi iğne vurunup dusuk yapan varmı?
Cevapla