Arkadaşlar bu sabah uyandığımdan beri yediğim hiçbir şekerin tadını alamıyorum resmen şeker tadı gelmiyor?

Nedeni ne olabilir ilk defa böyle birşey yaşıyorum, bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. Teşekkürler.
Arkadaşlar bu sabah uyandığımdan beri yediğim hiçbir şekerin tadını alamıyorum resmen şeker tadı gelmiyor?
Cevapla