Efexor xr 300 mg kullanıyorum önceden 75 kiloydum bağımlıyım şimdi 90 kiloyum yinede kalıplı olduğumdan dolayı kilo belli olmuyo ama göbek var buda moralimi bozuyor... Zamanla acaba eski halime kiloma deönebilirmiyimki yoksa böyle kalırmıyım...
Antidepresanlar çok kilo aldırdı bağımlısıyım zayıflayamıyorum benim gibi olan varmı?
üzgünüm çok denedim ve dozajı düşürüp yükselttiğim zaman çok kötü oluyorum eğer sen bunun en düşük dozajını iç 2 gün yataktan kalkmazsın bunu hayatla ilşkisini koparan kişileri hayata bağlamak için veriyorlar
vay hemşire hanım 🙈😊 geçmiş olsun ama olmuyor gerçekten uyuşturucu gibi bişe bağımlılık yapıo önceden ne güzel zayıftım vücudum çok güzeldi şimdi ise göbeklendim kilo aldım... ya onu boşverdimde keşke mutlu normal bir insan olsam sonucunda
sağol be hemşire hanım moralin için haklısın olduğun gibi kabul edilmeli... ben bişe soracam seni daha fazla rahatsız etmeyecem... ya ben bu olumsuz düşüncelerimi nasıl değiştirebilriim ve bazı takıntılarımı yani bunu
ben çok sabırlı pes etmeyen bir insanım ama artık çok yoruldum hayatım iyi geçmedi ve artık sona geldiğim için özel bir psikiyariye gittim tedavi görüyorum sona geldim yaşamak için çünkü yaşamam gerekiyor o yüzden en son çarem buydu... eywllah sağol desteğin için mutluluklar seni bulsun.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Verirsin tabi ama ilacı bırakıp diyet yapman lazım
ilacı bıraksam zaten eski kiloma dönecemde malesef ilacın bağımlsıyım çok etkili bir ilaç en yüksek dozaj kullanıyorum
Yavaş yavaş bırakmaya çalış
üzgünüm çok denedim ve dozajı düşürüp yükselttiğim zaman çok kötü oluyorum eğer sen bunun en düşük dozajını iç 2 gün yataktan kalkmazsın bunu hayatla ilşkisini koparan kişileri hayata bağlamak için veriyorlar
Bana mı anlatıyosun biliyorum zaten 😄
sen nerde biliyon yoksa sendemi hastasın ☺🙃😋😷🐒🤗😊
Hemşireyim diyelim 😄 ayrıca daha önce antidepresan kullandım
vay hemşire hanım 🙈😊 geçmiş olsun ama olmuyor gerçekten uyuşturucu gibi bişe bağımlılık yapıo önceden ne güzel zayıftım vücudum çok güzeldi şimdi ise göbeklendim kilo aldım... ya onu boşverdimde keşke mutlu normal bir insan olsam sonucunda
Yavaş yavaş dene bırakırsn başka çaren yok banada kilo aldırmışti
işallah ne diyelimki... olsun sen bayansın her türlü güzelleşirsin ama ben erkeğim seçenekler arasında iyi olmak zorundayım
Öyle düşünme sonuçta senin elinde değil sevmek isteyen öyle sevsin
sağol be hemşire hanım moralin için haklısın olduğun gibi kabul edilmeli... ben bişe soracam seni daha fazla rahatsız etmeyecem... ya ben bu olumsuz düşüncelerimi nasıl değiştirebilriim ve bazı takıntılarımı yani bunu
Hobi bul kendine
tamam peki eywllh.
Önemli değil geçmiş olsun mumkunse bırakırsan ilacı bir daha başlama çok kötü olmadıkça
ben çok sabırlı pes etmeyen bir insanım ama artık çok yoruldum hayatım iyi geçmedi ve artık sona geldiğim için özel bir psikiyariye gittim tedavi görüyorum sona geldim yaşamak için çünkü yaşamam gerekiyor o yüzden en son çarem buydu... eywllah sağol desteğin için mutluluklar seni bulsun.
Rica ederim