Yeni Diş teli için yapılan geçici dolgu düştü rahatsız oluyorum ne yapabilirim?

bu sabah iki çeneme de diş teli takıldı. Hekimim ısırma esnasında braketlerin zarar görmemesi için alt azı dişlerime mavi renkli dolgu benzeri bir malzeme uygulayıp mor ışıkla dondurdu ama öğlen eve gittiğimde çorba içerken sol taraftaki düştü şu an sadece sağdaki var ve inanılmaz fazlalık hissediyorum ısırdığımda ve canım yanıyor sadece ordada değil tüm dişlerim sızlıyor haftasonu hastaneye gitme şansım yok. Ne yapabilirim? Sorun olur mu? Diğer dolgu malzemesini de bir şekilde söksem olur mu? Çok rahatsızlık veriyor oradaki fazlalık.
Yeni Diş teli için yapılan geçici dolgu düştü rahatsız oluyorum ne yapabilirim?
Cevapla