Idrardan sonra bir kaç damla pembe kan geliyor. Durumum acil mi?

Haftasonunda olduğumuz için doktora gidemiyorum. Sürekli cisim varmis hissi geliyo.
Güncellemeler
+1 yıl
Bugün hastaneye gittim. Kan ve idrar testi istediler. Kan sonucu yarin idrar sonucu da 3 gün sonra çıkacak. Anlatmama göre bende sistit olduğunu söyledi uzman doktor. Simdiden bir antibiyotik başlayalım dedi ama masadaki asistan doktor yazmadi. Yarin sonuç çıkınca yazarim dedi. Ben de beklemek istemedim kendime bir uromisin aldim tek dozluk kutu.
Idrardan sonra bir kaç damla pembe kan geliyor. Durumum acil mi?
Cevapla