Kaşımı elimle kıvırıp çektiğimde elime 1-2 tane kopup geliyor yardım eder misiniz?

Arkadaşlar kaşlarımla oynarken elime tek tük geliyor uç kısımlardan özellikle neden böyle sağlık sorunu mu yoksa normal bir şey mi sizde de oluyor mu
Kaşımı elimle kıvırıp çektiğimde elime 1-2 tane kopup geliyor yardım eder misiniz?
Cevapla