Suyu içtidiğimizde su ilk olarak nereye gider nasıl bir yol izler?

Suyu içtiğimiz de midemize gidiyor diye biliyorum fakat yazın soğuk su içtiğimizde böyle o anda direk böbreklere gitmiş gibi oluyor böbreklerde ciddi bir rahatlama ve soğuklu hissediyorum. SU ilk olarak böbreğe gidiyorsa yemekler de böbreğe gider bu mümkün değil mideden daha sonra böbreklere gidiyorsa midede bir sürü şey var sadece su nasıl gidiyor kafam karıştı ya yardım edin?
Suyu içtidiğimizde su ilk olarak nereye gider nasıl bir yol izler?
Cevapla