Lise 1 deyken 180 di boyum. Şimdi üniversiteliyim hala 180 neden uzamıyorum 4 senedir?

Bir insan neden uzamaz? 4 yıl 0 cm. Çok vahim bir durum değil mi? Psikolojim bozuldu. Eski arkadaşlarım beni görünce onlarda bu durumdan söz ediyor. Morelim bozuluyor.
Lise 1 deyken 180 di boyum. Şimdi üniversiteliyim hala 180 neden uzamıyorum 4 senedir?
Cevapla