Zayıflamak için Aspir yağı kullananlar var mı? Memnunlar mı?

Merhaba arkadaşlar ben naturoil markalı aspir yağı kullanmaya başladım üç dört gündür. İyiydim aslında ama normalde kabızlığa iyi gelmesi gerekiyor bugüb kabuz oldum aksine afedersiniz :( zayıflamak için büyük yardımcıymış ama kullananlar var mı? neden kabız oldum bir yemek kaşığı kullandm tatlı kaşığı kullanmam lazmmş ondan olabilir mi? :-(
Zayıflamak için Aspir yağı kullananlar var mı? Memnunlar mı?
Cevapla