Alkol aldım pişmanım çok kötü bir şey yapmış gibi hissediyorum. Siz de hiç içtiniz mi?

Neredeyse 24 saat olacak ama son bardağın üstünden yaklaşık 20 saat geçti. Vücudumdan tamamen atılmış mıdır bu? Ne yaptığımı hatırlıyorum, yapmak istemediğim şeyleri yapıyordum. Yatağa yatmak istiyordum kafam yerindeydi ama yatağa yatamıyordum. Gülüyordum. Sonra ağladım ben böyle bir insan değilim diye.. ama çok pişmanım ne yaptım ben dün çok pis bir insandım bir daha asla ama asla içmeyeceğim lütfen moral verin bana. Siz hiç içtiniz mi? Çok kötü bir şey mi yaptım sizce?
Alkol aldım pişmanım çok kötü bir şey yapmış gibi hissediyorum. Siz de hiç içtiniz mi?
Cevapla