Tüm vücuduna lazer epilasyon yaptıran bir erkek sizce itici mi?
Sadece saç, sakal, kaş, bıyık, kirpik olacak.
İtici.
Çekici.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bu da iyi:https://encrypted-tbn1. gstatic. com/images? q=tbn:ANd9GcTmUBAx20NY2zpIUWKUwzOOzTNhldz0M9QkFmFY9zzz07ozTjVSOg
Bu daha da iyi encrypted-tbn1. gstatic. com/images
Allah'in bana böyle bir erkek vermesi için ne yapmam lazım
O itici diyenlere şaşırıyorum kıl bir kere pis gösteriyor insanı hiç olmaması daha iyi tertemiz olsun cilt
Kız gibi diyorlar.
Ne alaka be
Kızdan farkı kalmıyormuş.
lazeri kendin için yapacaksın karşı cins için değil. Karşı cins açısından bakarsan hormon seviyen düşük olarak algılayacaklar ilk görüşte tabiki. Sonrasında hareketlerini görünce bu durum onlara çekici gelecek.
Sakal var ama. Öyle zannetmezler.
Önemi yok sakalla falan ilgili değil başta kıllar olmayınca hormon düşük görüyorlar. Sonraki safhada normal erkeğe göre daha çekici oluyorsun olay bu.
Kızlar kılsız, tüğsüz erkek seviyormuş.
Genelde cevaplarının tam tersi olur. Hareketlerin belirtir iyi erkek olduğunu başta dış görünüşten ötürü "o ne ya kız gibi" derler hareketlerin iyiyse hoşların gider bu durum. Yani kılsızlığı doğrudan sevmiyorlar hareketlerin iyiyse bu feci derecede hoşlarına gidiyor. Olay ilk bakışta etkilemekse kötü, ama sana feci derecede bağlanmasını istiyorsan çok iyi.
Cevap
2Cevap
Çekici tabiki.
https://imgim.com/img_20150627_232029.jpg
Bu kim?
Bilmem niye
Çok seksi.
Bence de öyle.
Canım çekti. :/
Haha :)
Kizdan farkin ne pipin mi
Kızlar kıllı, tüğlü erkek sevmiyormuş.
Kezbanlarmi
Kızların geneli.
Oyle bisey yok
Bu siteyi bu kadar kaale alirsan brad pitt olmalisin dostum
Ondan daha iyiyim.
O zaman lazere gerek yok
Az kıllı ideal bence hepten kız gibi de nemiş öyle
Kilsiz erkek favorimdir net.
Neden?
O ne oyle maymun gibi 😒
Bence hos degil ama ben de cok kıllıyım ortssı iyi
kirpik mi :) :)
Kirpik mi seviyorsun?
sen kirpiğine yaptır bakalım kör olmaya meraklıysan. zaten kımse kirpiğe lazer uygulaması yapmaz. kım bu deli derler.
Deliyim ben. 😎
İtici bence
Niye?
Killi olmasin ya
Neden?
Ne bileyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar