

İlk resim biraz yakından olduğu için büyük gözükor bu hastalıgı geçiren var mı doktora falan çok gittim kimisi mantar kımı egzama kımi gül dedi kafayı yıcem ya ara ara kasınyolar?


ilaçlarını kullan hassas bir cildin var sanırım stresten uzak kalmaya çalış. bu tür rahatsızlıklarla mücadele uzun ve yorucudur. Geçmiş olsun.
2haftadır gecmıyolar ilaç kullanyorum
Daha çok erken 1 ay kullan geçmesse dermatologunu değiştir.
Merhaba. Hastalığın geçti mi? Bana ozelden ulasabilir misin bu konuyla ilgili bisey sormam gerek.
Hayir gul değil, egzama kasinti yapar kasiniyomu
Kasıntı var ama herkes egzama değil diyor 2.3kısı gül 1kısı egzama ama tam egzama degş dedi özel doktor sedef hastalığı dedı
Sedefte olur ama gul degil bendede gul vardi
Cevap
2Cevap
Merhaba su an aynisini yasiyorum vicudumun belli yerlerinde var bundan ayak bilegimin yakininda diz kapagimin ustunde diz kapagimin az ustunde kalcamda kasimin ustune kolumda falan ve ne oldugu hakkinda bilgim yok ve cildiye radevusu düsmuyor ne yazki acaba ne oldugunu nasil gecicegi hakinda bilgi verir misin
mantar bu 1 ay en sürer tedavisi sık sık duş al ve nemden uzak dur
iyi bir cildiye uzmaına görün bence. Gül hastalığına benziyor.
Merhaba canim benim 3 gun once benimde cikti. Sende gectiler mi?
temetex forte melhem iyi geldimi?
Antalya ve yaş doğru mu
@Sҽɾƚ_vurur yumuşak vuran lazım :d
Hahaha 😊👍
Espirini sevdim 👏👏
@Sҽɾƚ_vurur 😂😂😂
Gerçekten kadın mısın 🙄
@Sҽɾƚ_vurur evt neden şüphelendin?
Çünkü çok var sitede feyk hesap
@Sҽɾƚ_vurur sen bu profille hatun bulabiliyormusun :D korkar kızlar senden
Ben hatun bulmak için gelmedim ki mecburiyetten geldim 😊 evde vakit geçmiyor sadece
Çiçeği duydum da gül ü ilk defa duyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?