Düştüm alnım açıldı ve 3 dikiş attılar küçük ama iz kalırmı doktor. krem yazdı kalmaz. diyo?

Düştüm alnım. açıldı ne zamna kadar iyileşme süreci başına böyle bir is glen yazabilirmi?
Düştüm alnım açıldı ve 3 dikiş attılar küçük ama iz kalırmı doktor. krem yazdı kalmaz. diyo?
Cevapla