Kalçadan kasa iğne yapıcam ama milletin oramı buramı görmesini istemyorum kendim yapmak istyorum nasıl yapabilirim?

mesela araştırmama göre 4 de bölüp sağ üst kısma yapılıyormuş kız tam çizgi tarafından yapıyor nasıl yapmalıyım o yuvarlak yere aldıgım kısma yapıcaktım ben birde iğneyi ne kadar sokmalıyız teşekkürler.
Kalçadan kasa iğne yapıcam ama milletin oramı buramı görmesini istemyorum kendim yapmak istyorum nasıl yapabilirim?


Güncellemeler
+1 yıl
iğneyi kendim yaptım hiç acımadı hissetmedim bile ama aç karnına o heyecanla yemek yemeyi bile unutmuşum işte iğneyi soktum geri çektim kan gelmedi yavaş yavaş enjekte ettim.
Ama gözlerim karardı midem bulandı ve yere düştüm sanırım bayılır gibi oldum 10-15 saniye kadar yerde kendime gelmeye çalışıyordum ambulansı aramayı falan bile düşündüm sanki ölüyorum sandım çok korkttum ama simdi kendime geldim doktoruma sordum aç karnına yaptıgım için tansiyonum düşmüş hemen birşeyler ye dedi
Kalçadan kasa iğne yapıcam ama milletin oramı buramı görmesini istemyorum kendim yapmak istyorum nasıl yapabilirim?
Cevapla