son gıttıgım KBB doktoru cınlama ıcın ıkı hap verdi ıkı tanede psıkıyatrık ılac verdı. Ama bu psıkıyatrık ılaclar agır gıbı geldı bana ıcmedım. Doktor pek ılgılenmedı gıbı geldı guvenemedim.Üstelık bunları yazdım dıye bılgılendırseydı sorardım ama bişey sölemedi. yok mu sunu da yaptım gectı dıyen. Zaten cıkmazdaydım evdeyım ve kpss calısmk zorundayım bununla ben hıcbırsey yapamıyorum. İlk 2014 te basladı ve bı kac KBB doktoru sonrasından psıkıyatrıye gıtmıstım onun verdıgı hafıftı ama daha yenı göruyorum onun yan etkılerındede kulak cınlaması var.
nıye ben dıyorum cunku herkeseın bı sekılde sansı acılıyo bense sureklı kötüsünü yasıyorum. Bu ıyıce benı çökertti. Hangı doktora gıtcemı şaşırdım
nıye ben dıyorum cunku herkeseın bı sekılde sansı acılıyo bense sureklı kötüsünü yasıyorum. Bu ıyıce benı çökertti. Hangı doktora gıtcemı şaşırdım
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar