Havasız hissediyorum cam acma istegi oluyor , çok üşüyüp kat kat da giyinmem, niyedir?

Bayılcak gibi oluyorum basım dınuyor, agrıyo, sıvak geliyor ortam
Havasız hissediyorum cam acma istegi oluyor , çok üşüyüp kat kat da giyinmem, niyedir?
Cevapla