Resmi kesmeye üşendim. A daki pozisyon ağrıyı biraz azaltıyo sanki :/ Sabah beri battaniyenin altında bir böyleyim bir öyleyim öldüm l*n :/ yumurtalıklarımda gergedanlar tepiniyor ve ben ağrı kesiciye karşıyım. var mı ağrıya öneriniz? Kalkıp Ders çalışmam lazım çünkğ.
Adet sancısı çekerken hangi pozisyonlara bürünüyorsunuz?
ikinci seçeneği yaparsan varsa gazın çıkar rahatlarsın onu söyliyimde, en iyisi ayaklarını ve karnını sıcak tutup buna iyi gelecek bitki çayları içmek. Geçmiş olsun.
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yok a dayım :D b yi yapamam sanırım ya zor o :D gaz olmaz bende pek. Teşekkğr
En İyi Cevaplar