Karnımın üst bölgesi titriyor. Kalp krizi belirtisi mi?

Karnımın üst tarafında arada bir titreme oluyor. dışardan bile belli olacak seviyede. aort damarı geçiyormuş herhalde ordan. kalp krizi geçiriyorum da haberim mi yok?
Karnımın üst bölgesi titriyor. Kalp krizi belirtisi mi?
Cevapla