Arkadaşlar ilaç firmasında satış temsilcisi olarak çalışan oldu mu? ya da çalışan var mı?

arkadaslar glaxo ilaç firması satış temsilciği iyi mi ve maaşı falan genel anlamda nasıl çalışma şartları güzel bir iş mi?
Arkadaşlar ilaç firmasında satış temsilcisi olarak çalışan oldu mu? ya da çalışan var mı?
Cevapla