Düne kadar hiçbir problem yoktu. Akşam 10 gibi eve geldim bacaklarımın ağrımaya başladığını hissettim. Pek ciddiye almadım ama ağrılar gittikçe arttı gece 12 de ağrılar zirveye ulaştı ve hala da öyle devam ediyor. Gece hiç uyuyamadım sabaha karşı bir saat uyuyabildim. Gece ağrı kesici içtim ama fayda sağlamadı. Şimdi yine ağrı kesici ilaç içtim çok az azaldı ama yine çok ağrıyor beni ağlatacak seviyeye kadar çoğaldığı oluyor ağrıların. Her iki bacağımın da diz kapağı da dahil olmak üzere üst ve alt kısımları ağrıyor. Cam açık yatıyordum ve bacaklarım camın önüne geliyordu uyurken. Bundan dolayı ağrıyabilir mi? Ama hiç üşüdüğümü hissetmemiştim. Bana doktor dışında bir öneride bulunun çûnkü iki gün boyunca doktora gitme şansım yok. Bu arada yerken hiç ağrımıyor ben de sürekli yrüyorum dünden beridir. Ağrıyan yerlere masaj yapsam fayda sağlar mı? İşte önerilerde bulunun lütfen. İki ağrı kesiciyi aynı anda içsem bir şey olur mu? Cümleler kopuk ve anlamsız olmuş olabilir onun için de özür diliyorum. Bu arada evde tek kalıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Yerken değil yürürken olacaktı.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar