Gözlerim 4 numara bozuk detayları okuyun?

Gözlerim 4 numara dışarda lens takıyorum evde gözlük takıyorum veya lensi bir kaç gün üst üste taktıysam sonra gözlük takıyorum sizce gözlerimi dinlendirmek için arada bir gözlüklerle lensleri cıkarmalımıyım yoksa devamlı takıyımmi zaten 2 sene sonra cizdircem lazerle ve gözlerim iyileşecek inşallah bu konu hakkında ne düşünüyosunuz?
Evet 4 numarada olsa arada bir dinlendirmelisin
Hayır bu isin şakası yok gözlerin cok bozuk gözünde mutlaka lens veya gözlük olmalı
Hayır tabikide eğer gözlerin 4 numaraysa gözlük veya lens olmadan hiç bisey görmemen gerekiyo bence sen lensleride fazla takma yaşın gelince çizmeler çok lens takarsan
Yaa ben doktormuyum bir get hele
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Gözlerim 4 numara bozuk detayları okuyun?
Cevapla