El Bileğinde Ganglion Kisti? Ameliyat mı lazım yaptıran var mı?

Bu sorunu yaşayan var mı arkadaşlar. el hareketlerimi çok kısıtladı. bileğimi oynatırken damar üstünden sağa sola pıt pıt kayıyor çok rahatsız edici :(
BİLMEYENLER ARKADAŞLAR İÇİN
(bilekte jole gibi bir madenin birikmesi bilye ebeatında veya büyüyebiliyor)
El Bileğinde Ganglion Kisti? Ameliyat mı lazım yaptıran var mı?
Cevapla