Arkadaşlar yüzümün sadece o bölgesinde siivlce çıkıyor başka hiç bir yerde çıkmıyor ve sadece sol yanağımda çıkıyor aslında yanak da değil az daha aşağısı anlamışsınızdır fotodan. Ben bir yerde görmüştüm yüzünüzün hangi bölgesinde sivilce çıkıyorsa o bölgenin iç organlar hakkında alakası varmış yani benim solumda çıkan sivilceler mide ile alakalı yani yağlı falan mı yiyorum midem mi sorunlu bilmiyorum
Yüzümdeki sivilcelerden kurtulamıyorum yardım eder misimiz ( Fotoğraglı)?
İlerleyen yaşlarda geçer gider. Şimdi geçirmeye çalışmak faydasız. Yaptığın her tedavi yüzünde iz kalmasına sebep olur. Hiç stres etme, günü geldiğinde sen farkına bile varmadan kaybolur gider 😉 bendede çok fazla çıkardı. Şimdi izi bile yok
cleocin t kullan dermatologa git cleocin t yazsın reçeteye onu kullan yüzünü normal sabunla değil dove ile yıka ben öyle yapmıştım geçti sivilce falan kalmadı :)
yumurta ve yagli yiyeceklerden uzak dur, yuzunu yikadigin sabun kesinlikle dogal olmali, sacini yikadigin sampuanla sakin yuzunu sabunlama,, ergenlik dönemlerinde olur böyle ama sakin didikleme..
bende aynı problemlerı yasadım gecıcı cozum onlar azaltıyo ılac bıtınce devam edıyor dedıgım gıbı zoratanın ve reacutan kullanman lazım raporlu ılac bunlar kesın cozumlu
En İyi Cevaplar